Tuesday, February 27, 2018

Hejka :-)
Postanowiłam na nowo zacząć bloga. Pierwszy wpis? Totalny nie wypał kompletnie o nim zapomniałam, w między czasie mnóstwo rzeczy się pozmieniało a w szczególności Ja!
W takim bądź razie witam ponownie i zapraszam do odwiedzania częściej bo planuje sumiennie prowadzić bloga. O czym?
* o Tym co kuję
- czy warto dać tyle kasy
- czy dobrze się używa/nosi
- gdzie kupić /nabyć
* Co testuje
- skąd można dostać/ nabyć
- za jaką cenę
- czy warto zakupić
* AliExpress
Tam tez zdarzy mi się coś kupić a nawet być zadowoloną :-D
* Oraz to i owo o Bullet Journal


Nie wiem Czy słyszeliście o portalu społecznościowym https://www.trnd.com/pl/ . Właśnie testujemy z Narzeczonym dezodoranty Adidas Adipower, przyznam się, ze ja jestem zawsze pozytywnie nastawiona do nowości, za to Mój partner nie bardzo ale i tym razem zmienił zdanie podczas używania dezodorantu. wieczny problem z mokrymi pachami? i nieprzyjemnym zapachem? Jest na to sposób Akurat ta seria ma bardzo przyjemny odświeżający zapach który nie pozwala się przebić potu. Na skórze nie zostawia białego pudru.
Jeśli o nas chodzi jesteśmy z niego bardzo zadowoleni i na pewno zakupimy na lato, bo na lato będzie idealny ;-)

#adipowe #trnd #testowanie




No comments:

Post a Comment